The hardest thing.

http://www.youtube.com/watch?v=UbJVukz3AL8&feature=topvideos_music

Omg, blev kääääääääär! Grymt bra låt!

Idag var första dagen eftter helgen vilket alltid är lite extra segt, vi började med svenska, tråååååk... Sen var det historia där vi gick igenom vad som skulle komma på provet på onsdag, känner mig körd :( men vi fick sluta typ en halvtimma tidigare :D sen va det lunch och sen sista lektionen var matte, fattade ingenting idag verkligen INGENTING :( ingen bra dag för mig idag verkade det som?
Efter skolan åkte jag och Ebba hem till henne och plugga historia i massor ;) fasen va grymma vi är! Och nu kom jag hem för en stund sen och har duschat osv, ska äta och kolla engelska verben som vi har prov på på fredag! Jippi.

Hörs kanske senare!



Grym är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0