Take me for who I am

Kör lite tidsfördriv och kör samma som jag gjorde för någon dag sen fast tvärtom, alltså 5 saker jag älskar!

-Skaldjur
-Utomlands ( spelar ingen roll om det är sol/bad semester, skidsemester eller en upplevelsesemester)
-Kompisar/familj
-"Sommar"-frukt (melon, körsbär osv..)
-Att vi typ "snart" tar studenten :D den känslan av att det nästan är bara 2,5 år kvar är stört skön :D Och allt går så galet så snabbt så snart är vi fasen där hörreni!

Nä nu får jag ta och äta innan jag tuppar av! Kyckling, ris och sås står på menyn, mumsigt!
Sen ska jag kolla film kl 21, det blir Sherlock Holmes, har hört bra saker om den så får ge den en chans :)
Btw, kanske dags att fixa header eller va säger ni? :D hahaha

TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0