Storm!

Asså det är verkligen helt sjukt hur mycket det blåser och regnar ute eller :ooo och det är tomteparaden idag, asså det lär ju inte vara mycket folk där iaf! Och stackars luciorna som ska åka runt stan :( usch! Nu är jag och Sebbe ensamma, fast han ska väl dra snart skulle jag tro, och jag kollar på "Världens fulaste hundar" och fyttefan va fula vissa är xD Ser bara tillfälligt på det för att sedan kvart över fyra se på "flickan från ovan" , hört att den ska vara bra så det får vi hoppas på! :) Ska köra en topp fem grej på serier jag gillar!

- Vänner, helt klart bästa, har alla 10 säsonger (a)
- One tree hill, har dock bara sett några avsnitt som har gått på tv, men ska börja samla på dom nu till jul :D
- Two and a half men, följer det så ofta jag kan på tv, dock synd att Charlie är borta nu :/
- Greys anatomy, följer det varje onsdag!
- House, och ja, jag gillar sjukhusserier ;)

Finns säkert masa till, men jag får ju bara välja 5 st ;) Älskar serier mer än filmer tror jag :o
Hehe aja, nu ska jag dra mig :D Får skriva efter filmen och säga vad jag tyckte om den!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0