Sömn feeeen is in tha house!

ÅÅÅÅÅÅH MOA ÄR KVAR :D fyttifasen va glad och lättad jag blev va :D grymt! Nu ligger jag i sängen och är märkligt nog inte alls trött :o brukar ju däcka med en gång på fredagar :s aja, får väl försöka sova om ett tag!
Det står typ några killar ute på vägen och kasta "spjut" med en pinne, vet inte ifall dom är nyktra eller inte för dom flyttade inte på sig när några bilar kom! Hahaha, jaja, kul att veta osv :D

Nä nu ska jag spela ett spel på datorn som jag neeeeerdar nu tack vare Ebba... Bricks breaking eller något sånt! Snart tröttnar man väl på det också, kan man väl hoppas, blir ju beroende till slut :o

Men nu drar jag ner under täcket, tjohej :D
Godnatt, sovsött, drömsött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0