So over you.

Godmorgon folk, vaknade typ halv elva, lite lagom tid ändå :D hehe, farmor hade ringt och frågat ifall jag ville komma och gå ut med hunden, men eftersom att jag väntar på Moa att ringa så kände jag att jag hade fått stressa... Så Sebbe drog nu istället ;) jag går imon sa jag!
Ska ta mig något att äta nu hade jag tänkt, och ringa papppa och se vart han är, haha, har inte direkt koll på var alla är när man vaknar senare än alla andra. Sen kommer problemet vad man ska ha på sig? Ska ju bara hem till Moa, typ slappa skulle jag tro, men sen älskar hon ju att fotografera så då kanske man inte kan ha myskläder på sig? ;) Aja, vi får la se vad som ens finns att ha på sig!

Nu ska jag dra och käka, tjohej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0