Snabb info innan sängen

Ja, jag heter ju då Linnea Stark och bor i Västra bodarna som ligger lite utanför Alingsås. Jag går första året på Alströmmergymnaiset, och där läser jag ekonomi vilket jag tycker änsålänge verkar vara helt rätt för mig! Och bya klassen är grymt bra :)
På fritiden när man inte behöver plugga vill säga, då tränar jag på hälsostudion, är med kompisar och ja sånt som man gör när man är 16 år.
Sen älskar jag även att resa, det absolut bästa som finns! Finns inget bättre än att komma till ett nytt land och bara få gassa i solen och kolla på nya grejer och så. Bästa resemålen jag har varit på är Thailand, där jag har varit 2 gånger och sen även Usa, där var jag nu i år i januari, då åkte vi runt till några ställen i Florida under ca 2 veckors tid. Det var verkligen en upplevelse jag aldrig kommer glömma!
Här på bloggen kommer ni nog få läsa mest om min vardag och lite sånt, ni får väl komma med lite förslag ifall det tråkar ut er allt för mycket ;)

Nu börjar lovet gå mot sitt slut och vi är inne i den sista helgen vilket jag tycker är lite trist, men inte långt kvar till jul och nyår vilket är grymt!
Nä nu ska jag ta och sova, har en fullspäckad dag imon, berättar mer imon!

Godnatt folk! ( Design kommer väl upp någon gång snart antar jag, haha)

Kommentarer
Postat av: Gautefilippa

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2012-07-20 @ 10:38:44
URL: http://gautefilippa.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0