Slut på lov...

Tjenare! Ännu en otroligt lång och intensiv dag börjar närma sig sitt slut och lovet är ju faktikst över för denna gången.
Nu väntas bara jullovet med julafton och nyår som jag ska fira med goa tjejer från klassen :D grymt ju!
Idag så vaknade jag, sen blev det mycket:
-Tåg in till stan
-Möta Ebba och Malin
-Bänka sig i nolhaga hallen för att kolla fotboll
-Klaga över att det typ inte fanns någon mat att köpa där( Hittade tillslut en toast, jippie, mättande... eller inte)
-Kolla kompisar som gjorde en grym insats
-Prata med massa goa människor
-Dra sig mot tåget, och min lilla goa Ellen följde mig dit så snällt så
-Gå hem i totalt mörker, varenda gatulampa va släckt så jag gick in i en pappa...kändes väldigt bra att ingen utav oss såg varandra. Totalt livrädd att gå hem, läskigare får man leta efter!
-Kommer hem till go middag som bestod av fläskfile i en gräddsås och pasta till det (MUMMA)
-Kolla tv för att senare kolla "The Box" en film med bl.a Cameron Diaz, den var väl helt okej! Va en ganska så "tänkande" film, eller aa där men fick klura ut massa saker och det orkar man ju inte så här efter 5 timmar i en idrotthall med massa ljud och oväsen ;) Kanske börjar bli gammal..?

Och nu ligger jag här, redo för att sova :D imorgon blir det minsann ingen vila här inte! Nejnej, då blir det Nolhaga igen ;) Brorsan spelar ju final imon så man får ju vara stöttande!
Men puss och godnatt folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0