Sleep? Yes please :)))))

Nu går mina ögon i kors snart asså! Men jag har pluggat historia, eller aa jag har iaf läst om det :D och kan säga att jag fattar ingenting typ, för det är tusen årtal och namn,länder, kolonier osv... fyfasen, vill bara få det överstökat nu!
Kan säga att jag känner mig som ett jävla ufo fortfarande och fattar nada över att Du började smsa igen och hörs av dig! Aja märkliga människa, ännu en gång, va vill du mig egentligen?
Nä gud va trött jag är :o men jag vet om jag väl gör iordning mig och släcker lampan och lägger mig, då kommer jag inte kunna somna ändå! Allltid så på söndagar eller speciellt efter lov :o inte alls kul med tanke på att man ska upp 6.15 imon :( livet är hårt.

And it ain't hard to see who you are underneath

OCH MED DET SÅ SÄGER JAG HÄRMED GODNATT! HOPPAS NI FÅR EN GOD NATT OCH SOVER SÖTT FÖR DET HOPPAS JAG PÅ SJÄLV, OCH VÄNTA TILLS DÖDEN RINGER IMORGON BITTI. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0