Sådär ja !

Då har man hunnit äta också, fiskburgare blev det! Faktiskt gott ;) hehe. På engelskan skulle vi skriva en sammanfatning av en text i boken, och jag blev klar :D känns grymt gött! Lyssnade på The best thing I never had- Beyonce! Va en riktigt bra låt att plugga till faktikst :) Nu sitter vi i ett litet rum och förhör varandra på företagsekonomin! Har ju prov om några timmar!

Tänkte även svara på en fråga som jag såg någon hade ställt!

"Idag är det en månad kvar till julafton, och än så länge har vi ingen snö här i Sverige. Vad tycker du, är det viktigt med snö på julafton? :)"

Asså jag tycker om snö, men vill bara ha det runt jul/nyår, sen kan det försvinna! Hehe, vill absolut ha snö på julen, blir ingen riktig julkänsla annars tycker jag!
Och att kunna slänga sig ut i snön och bygga snögubbar, ljuslycktor, göra snöänglar, åka pulka och allt va man kan göra... det blir jag aldrig för stor för! Svin kul ju :D hihihi


Ebba, Malin och jag! Kan aldrig se vanlig ut på bilder har ni kanske märkt iaf ;)
Jag är klar med engelskan och sitteroch tar kort på dom stackarna som har lååångt kvar!

Tjohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0