Plugg och seg, bra kombo!

Ja då sitter man här och ska kolla igenom matten eftersom att vi har prov imon... asså fyfan va jag hatar matte :( matte kanske skulle kunna vara en av de fem grejerna jag hatar ;) Kom på masssa mera när jag har skriivit klart! Hehe Idag blir det massa plugg så att jag iaf ska bli godkänd imon på matten! Har ganska svårt för matte så det suger ännu mera!
Senare idag ska jag antagligen träna, mamma frågade ifall jag ville hänga med på Indoor, CXWORX och Spinning, ska nog gå på CX och spinning iaf ;) Kan vara skönt att komma ifrån pluggandet också. Skriver väl senare ifall jag var duktig och träna eller legat hemma och slappat :D
Nä nu får jag väl fortsätta med matten, men pappa måste komma hem så att han kan hjälpa mig, mamma suger nämnligen också så ingen ide att fråga henne inte xD Så han får skynda sig hem nu!

Hörs senare :D ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0