Pepparkaka

Yey, vi stannade kvar i skolan till 16 idag! Usch, suttit framför datorn i 6 timmar i princip, varit i skolan längre men tagit bort den tiden ;) Hade spanksa redovisning idag också ( vi har bara språk denna veckan som "vanliga" lektionr) gick väl sådär, hahah. Fick skjuts till stationen av Malins mamma, så snäll så :D Åkte bussen hem med Backenmannen. Sen när jag kom hem satte jag mig direkt i soffan med mamma och kollade tv, sen när hon åkte och lämnade Sebbe o co på träningen så dampsög jag köket, snällt ju! Gjorde te och åt pepparkakor (a) ååh, va gott det är! Sitter och snackar med en kille i klassen på facebook, vi diskuterar muskler... öhm, aja är la kul. Haha. Nu ska vi kolla film, chillidill! Sen får vi se hur resten av kvällen ser ut :)

Tjohej :D


Fortfarande trött :D jippie, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0