Never let go.

Vafan, allt försvann....öööh!
Aja, skriver väl igen dådå!
Men nu har jag pluggat ännu mera historia och mamma och jag har gått igenom det mesta! Men är dock inte klar på långa vägar, får bara inte in alla årtal i huvvet! Är ju så många så att jag blandar ihop skiten :(
Idag har ju som sagt några håltimma och den håltimman slutade med att jag jag skulle på toa så gjorde min fina lilla vän en facerape på facebook! Så typ alla började skriva och masssa shit, fy på dig Amanda! ;)
Tog en promenad till terminalen med Ebba, var ju ändå sjukt bra väder så varför inte liksom :D
Nä nu får jag väl fortsätta mitt roliga liv med att plugga, ska ju se på Kär och Galen kl 20 och sen House kl 21 så då måste vi vara klara och färdig duschade ;) Så bäst att rappa på!

:D::D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0