Mysigt!

Så då är man hemma, skönt med helg nu äntligen! För att sammanfatta dagen/lektionerna kort:
Psykologi: vikarie som är läskigt störd ( bor dock i västra bodarna -.-)
Engelska: jobba på, blev klar med allt, kändes bra!
Lunchrast: åt, pluggade inför provet, blev äckligt jävla sur på en...
Mentorstid: fick reda på lite ang 2;an, haha lite tdiigt kanske? ;) började även planera en klassfest!
Matte: fick tillbaka proven och tro det eller ej men jag klarade det :D fyfan va grymt, känner mig så lättad! :D
Företagsekonomi: prov, gick nog bra tror jag :D
Haha när jag kom hem såg jag att mamma hade börjat pynta, så lite julstjärnor, julstakar, glöggkoppar och lite sånt, inte långt kvar nu :o hjälpes! Ska ta mig en gooooo dusch nu tror jag :D resten av familjen drog och tränade nu men ärligt så pallade jag inte idag! Skönt att vara ensam hemma i några timmar :)

Några bilder på hur det ser ut just nu hos oss! Jag hade även fått en typ ljuskula i rummet,! Hehe






Även en mörk sista bild på mig :D:D Ska kanske fortsätta att lägga in lite bilder från mitt år? Krånglade ju igår så gick inte :/

AJa, först blir det en dusch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0