Mys :D

Känner att jag inte orkar plugga nu, vi pluggade ju faktikst på hela engelska lektionen! Så det får bli imon för nu är jag för trött för att kunna koncentrera mig ändå! :)
Tog på mig myströjan, det vill säga KLASSTRÖJAN, asså fatta att jag typ saknar sönder våran GA-klass även ifall min nuvarande klass är grymt bra!
Tänker tillbaka på dom 3 åren vi hade, alla skrattanfall och allt så grymt roliga grejer som man aldrig kommer glömma!
Kommer ihåg den 9Juni, jag fyllde år men det var även en mycket annan speciell dag, vi skulle ha 9:ornas fest/middag. Det var ett minne som jag aldrig, verkligen ALDRIG kommer glömma, så otroligt kul var det! Skratta oss igenom hela kvällen. För att sedan 10 juni, sluta på GA... det var nog det värsta jag varit med om, alla tjejer i princip i klassen störtgrät, jag inräknad, och killarna var så goa som bara stod och trösta oss...Gud va jag älskar er underbar 9E (L)

Men nu är vi inne på förhoppningsvid 3 grymma år igen :) Känner på mig att det kommer bli minst lika bra!
Några bilder här innan jag drar mig ner för att kolla Greys Anatomy, och på med masssa filtar för det är ju svin kallt där så det behövs!


Baksidan av klasströjan, vet att namnen inte syns men skit sammma ;)


Framsidan som ni kanske fatta? höhöh


Och sist men inte minst, en nyduschad, osminkad och trött Linnea ;) Och med detta bjuder jag er godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0