Just say that you leave me please

A-ha
The corrs
Vilka minnen man fick när dom två banden började sjunga på tv! Haha sånna låtar jag lyssnade på när jag var liten också ;) fult att man kan låtarna höhö
Blev som jag skrev förut, kolla på tv hela dagen! Gött ändå, shrek va ju änna kul också, haha!
Nu har jag duschat och ska snart äta något utav det godaste som finns, fläskfile och mammas egna potatisgratäng med extra grädde (a) heheheh suuuper gott! Om ca en halvtimma ska jag se VD får bara inte glömma av det, då kommer jag skjuta mig själv...
Men ja vi hörs efter filmen jag ska se halv tio ikväll om det inte hinner komma ett innan ;)



Synd att jag inte kunde göra en sån fläta på mig själv :o  va ganska snyggt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0