I wanna know youe feelings

Hola! Blev att jag tog mig ett härligt bad förut med massa skum och verbpapperet i handen :D Oerhört gött och välbehövt måste jag säga! Känner mig så fräsh och go :D
Nu gör jag nudlar till kvällsmat, och får nog bli kex med brieost :D fan va grymt gött ;)
Sista lektionen som var svenska så satt mest jag, malin och ebba och snacka om hur vi skulle göra på nyår och vad vi skulle äta osv :D kom fram till att vi skulle ha choklad fondy( hahah stavas inte så, men ni fattar) Känner på mig att det kommer bli ett grymt avslut på 2011 och ett bra start på 2012 :D:D Taggaad till tusen! Och snart är det jul...har inte börjat julshoppa än :o knaske dags att börja snart!
Änsålänge önskar jag mig:
Spaweekend
sista säsongen av supernatura+ börja samla på one tree hill
klippa och slinga håret ( har redan bestämt när osv på nr,19)
parfym
halsduk
örhängen (pärlor)
filmer...

Aa typ något sådant :D får la se vad tomten säger iår, men jag har allt varit snäll ;) mahahah

hörs kanske senare eller imonrgon, vet dock inte hur mycket jag hinner skriva imon för ska iväg ;)
berättar mer om det imoN :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0