I use to wan't you so bad!

Så är hemma hos Malin nu med Ebba :D Vi har ju typ en specialvecka nu så då är vi indelade i 5-6 grupper i klassen och så har vi fått mentorsföretags ( några företag i Alingsås då ;) ) och så ska vi göra något projekt om vårat företag, min grupp är då jag, Michaela, Malin, Johan L, Sebastian och Börje ( Fredrik) och vi har ju fått Steeltech, känns inte som världens roligaste företaget, synd :/ Men gruppen är grym så vi har allt kul osv :D

Jag och Malin drog hem till henne vid 14, Ebba var inte klar med sitt arbete så hon kom senare! När vi kom hit åt vi lussekatter och asgo saft, kändes som sommar, med saften då ;) Sen har vi bara snackat och chillat vid datorerna! Sen så sitter Ebba och kollar på sin spegelbild i fönstret och gör massa miner xD asså fyfan, tog upp mobilen lite diskret och filmade, asså fan va go du är! :D

Nu kommer hennes mamma hem så hon ska fixa mat (a) gött, för jag är döhungrig! Sen blir det väl plugga lite spanska, vi har redovisning i grupp imon -.- uschuschusch!





Spciala gänget!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0