I know

Hold me like you use to do
Love me like you use to do

Fuck you känner jag bara...

Så nu har jag duschat och gjort ansiktsmask :D åååh va go man känner sig efteråt :') och det bästa av allt, jag har bytt rent sängkläderna :D så kommer få lägga mig nyduschad i en ren säng :D åh fy sjutton va skönt va! Längtar ju redan!
Ska ta typ flingor o mjölk nu, sen kolla igenom spanskan, sen blir det borsta bissarna och sen lägga sig och läsa igenom spanskan igen... jippie va kul. Nä men ser framemot imon, känns som en bra vecka allt med det här projektet osv :) Skönt!

Tjohej :)


Enda myspysdjuren jag har, bara för att dom betyder så mycket så dom måste liksom vara kvar! Hihi
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0