Höstigt....

Godmorgon gott folk :) Nu känner man när man drar upp rullgardinerna att det verkligen är höst, inte ett blad på träden och jag ser rätt upp till grannen. Usch vill ha sol och värme, och om det måste vara såhär får det allt vara snö och kallt!
Nu hade jag tänkt och äta en sen frukost och sen packa träningsväskan som mamma får ta med senare idag när hon åker in ;)
Sen blir det att möta upp Therese så drar vi in till Alingsås där vi ska gå till Max och dricka lyxmilkshaken som vi har blivit totalt kära i ;)
Sen har jag nog även ÄNTLIGEN hittat en vinterjacka så den måste vi gå och kolla på igen, sen även på cubus hittade jag en sån otroligt grym outfit som jag vill ha på julafton/nyår! Så den får vi allt testa och se :D

Sen förstår jag inte hur människor kan förändras så sjukt mycket på bara någon månad, det började i somras och man tänker att det kanske bara är för en sommar, men nej, inget blev sig likt igen. Ni slog ihop er och jag vet inte vad jag gör, men jag vet att jag har massa andra som finns där för mig...

Skriver mer detaljerat när jag kommer hem ikväll, blir troligtvis ganska så sent men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0