Home sweet home

Tjenare, nu har jag varit hemma i ca 1 timma och har hunnit äta och läst i psykologiboken! Kollar ut genom fönstret och ser Sebbe och Loke, och Loke den lilla skiten dricker cola... blev vääääääldigt sugen på det måste jag säga!
Nä nu får jag allt fortsätta plugga :) Snälla Börje (Fredrik) hade frågorna till psykologin :D Fast så skickade han svaren till mig som dom andra också har gjort :( jag vill ha frågorna!
Aja får la läsa i boken idag och plugga stenhårt på frågorna imon!
Lite kul idag när jag och några tjejer satt i cafeterian så ser vi att det bildas en stor klump med människor och vi fattar ingenting, så sen tillslut när alla har gått så frågar Michaela en kompis som stod där, och då va det tydligen något som hette "Carrot Kill" eller nåt, och då fick man anmäla sig, lägga ner sitt namn i en stor väska typ och sen fick man en skitstor morot+ att man fick ta en lapp från väskan där det stod något namn, och den personen som stod på lappen skulle man hitta och slå med moroten i ryggen, och sen va den som blev slagen tydligen tvungen att ge sin lapp till den som slog och är därmed ute ur leken. Hahah fattade typ ingenting, men något såntdär :D

Ska langa en go bild av vad jag såg idag när jag kom hem:



Ett jäkla "datumljus" som mamma hade köpt idag, aja, är väl bara att acceptera att julen och snön är på G ;) Fast på jul/nyår så måste det vara snö :D annars blir det ingen bra stämning! Hhaah,

Skriver senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0