Hemma!

Då var man hemma efter en fika på stan med Lina.
Idag var det först svenska vilket suger hårt... sen var det historia och jag, amanda, eve och Lina gick tydligen tidigigare än vad vi skulle till maten :o aja sånt händer! Hahah Sen pluggade vi inför matteprovet och allt kändes bra, hade ju pluggat med pappa mycket igår också. Men fyfan säger jag bara, blev totalt störd, blev typ helt svart i hjärnan fattade ingenting fast jag visste hur man skulle göra ändå, svårt att beskriva men jag började fam nästan gråta och ååååh!!
Men sen drog iaf jag och Lina till nygrens och satt där en bra stund, hann prata om så grymt mycket va! Herregud asså, men go är du bruden! :D
Nu ska jag dampsuga, äta, duscha, tv och sen en film :D grymtgrymt! :)

Hörs sen dårå :)



Rolig bild? Jo men jag vet ju, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0