Hej :) Haha, bra rubrik...

Då var ännu en dag avklarad och vi är 1 dag närme helgen och även julen :D Känner mig bra att jag vet vad jag ska köpa till alla i familjen nu i julklapp, bara att köpa det också ;) haha. Idag fortsatte vårat projektarbete, fortfarande sjukt go grupp! Vi blev i princip klara med allt, och idag var sista dagen att bli klar, för imon ska man öva och lite sånt :) Sen tog jag faktiskt en liten promenad från skolan till stationen, va ändå ganska bra väder! När jag kommer fram så kommer hela GA, seriöst va mycket folk... Sen ser jag Julia L komma, så jag går ut och hon frågar ifall jag vill hänga med till hennes jobb och lämna en nyckel, så det gjorde jag. Sen drog vi till Plojen, jag köpte typ en ängel där det stod massa om farmor, så ska bort och ge den snart.
Min farmor har nämnligen fått en hjärnblödning 2 gånger, och nu denna gången blev det mycket värre, hon blev förlamad och kunde inte prata. Hon sitter nu i rullstol och kan prata hyffsat bra, men ändå så att man inte förstår ibland.. Men hon går på sjukgymnastik och massa sånt så vi håller tummarna på att allt blir bra snart! Har varit så här i lite mer än ett halvår, menmen, hon kämpar la på!
Så jag tänkte att jag kunde gå bort dit och göra henne lite glad (a) Hihihi
Nu kollar jag på tv, Vänner såklart ;) Hehhe kärlek! Sen ska jag duscha, äta och kolla på Greys Anatomy :D Yey, bra kväll! Sen sova, mmmmmm skönt! Men nu ska jag dra mig, :D


Borde kanske börja odla? Hhaha
Nä men tjohej :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0