Hehe

Vet ni vad? Jag orkar inte sätta mig och lägga in massa bilder nu (a) Hehe, så får bli imon, eller söndag, eller någon dag :D Har nu duschat och det verkar ha slutat åska och blixtra? SKönt det! Snart kommer dom andra hem, med thai mat :') hehe, andra dagen i rad nu, fasen tjock man är... ! Eftersom att jag gillar "5 saker" så gör jag den igen, fast med länder jag absolut vill besöka!

- Thailand, har redan varit där 2 gånger, men ska absolut dit igen!
- Usa, har varit där 1 gång innan ( Januari detta året)
- Kroatien, ska antagligen åka dit i sommar :D
- Italien, måste dit, kanske till Vendedig med någon kille någongång? ;)
- Australien, det känns som ett måste! Får väl åka dig med Annelie som typ är halv, en fjärdedels, tredjedels australienare, vette fan, för invecklat har ni det ;) haha :D

Nä nu ska jag nog dra mig och kanske duka och vara lite snäll? Det kan nog uppskattas!
Bjuder på denna fina bild som togs innan duschen ;D


Sött eller? Hehe hoppas det är ljuset som gör mina ögon till olika färger ;) hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0