Godnatt

Ja nu får man väl gå och lägga sig, vet väl iofs inte om man kommer kunna somna direkt eftersom att jag är van vid att gå och lägga mig iaf runt tolv... Fan va jag inte vill gå upp imon, ställt kl på 6.15! Det är fööööööör tidigt om ni frågar mig.

Slutar 14.25 imon men vi har cp långa lektioner + att det är första dagen efrer lovet :( Tror vi har psykologiprov på fredag också? Och så snackas det om att vi har företagsekonomiprov denna veckan.. men det kan fan inte stämma för det har Lennie (lärare) inte snackat ett skit om! Asså känner att jag inte är redo för skolan än :(

Men ni får la ha det bra och ta vara på om ni är lediga eller nåt sånt!
Vi hörs imon, godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0