Go dag ändå

Tjoho!
Idag var första dagen efter lovet och det var väl helt okej, kul att träffa klassen igen :D Först va det svenska, där vi va jag, ebba, malin, carro och amanda i en grupp och vi fattade ingenting så när vi skulle "redovisa" eller bara berätta så kunde vi ju inte säga något... bra där! Sen historia, rätt chill, Lennart bara snacka i nästan 2 timmar ! Sen lunch, mummie! Sen matte sista lektionen, asså fy va jag HATAR matte! :(
Sen tog jag och backenmannen bussen till terminalen och jag mötte Julia L och några av hennes kompisar, blev änna glad :') hihi, sen tog jag tåget till VB och sen gick jag till min lilla farmor och farfar och satt och snacka där och mös med vovven :D nyklippt och fin var han!
Sen när jag skulle gå hem så kom la min lilla vän Annelie, så vi stod ute och snacka i över en halvtimma och sen höll vi på att förfrysa så vi drog hem!
Nu har jag precis ätit och ska sätta mig med psykologi( har prov på fredag) Jippie!

Hörs kanske sen, yeah buddy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0