Fortsättning!

Här kommer lite fler bilder, bara för att jag har lite smått tråkigt nu medans jag väntar på omröstningen ;)


Kusin och hans tjej!

Grill och goa sommarkvällar hemma!

Camp GA, en grej som alla 9:or på skolan hade innan man slutade, med tävlinga+ utklädnad :D


Marianne, så söt!

Sista tävlingen!

Chokladfondy ( stavning) hehe, och dricka medans vi gjorde iordning oss för niornas avslutningsfest!

Min frilla som jag hade! Lite fail med toffsen just på detta kortet, men det blev bättre efter lite fix ;)

Första doppet! Go raggarbränna men ändå blek ;) hahaha fyfasen....

Underbara 9E <3

Haha bra lektion?


Charmig kille!

Jag fyllde ju år på 9;ornas avslutningsfest, så då fick killarna i klassen gå upp helt oförberett och sjunga "Hon är 16 år idag" haha gud jag trodde jag skulle dö ! HAHAHHAHA Men fy fan vilken lyckad kväll!

Kompisfoto <3

Hahahahaha omg, seriöst, va fan håller vi på med Julia?

Ja här var några till bilder! Blev idag som dom kom upp ändå ju :D Imon ska jag försöka en header! Nu ska jag tagga för utröstningen! :D
Skriver nog sen ett till inlägg innan det blir dejt med sängen :D

Tjohej godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0