Ensam!

Ja då sitter man här själv i ett stort hus och inbillar sig att det är någon här inne.. Malin drog vid 22 typ, hon ko vid 15 och då satt vi bara och snacka massa och sen åkte vi, sebbe, john och ppappa ner till Ingared och beställde pizza till mig och Malin, sen vidare för att köpa godis.. Väl hemma blev vi ensamma och sen har vi kollat på film/tv hela kvällen! Änna en grym kväll! Sitter och kollar på "Dumpa honom!" är väl helt okej, har sett den innan men aja...
Hoppas dom andra kommer hem snart så att man kan få sova ;) hehe
Men ska lägga mig i soffan nu och sträcka ut magen, är så mättt så jag tror jag går av snart! Usch..



Malin och jag på spanskan ;) fatta kul liv eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0