Elektriskt hår...

Blir så otroligt trött på mitt hår, bara blir elektriskt hela tiden! Måste kolla upp om det går att fixa.. haha
Nu har jag pluggat ännu mera psykologi :D tro det eller ej men det är faktikst ganska kul ändå! Roligare än matte, spanska osv... Så då går det ju lättare att plugga :)
Nu ska jag nog duscha och fixa mina naglar! Himla tjejig tjej här va ;)
Funderar över vad man kan skriva om mer här på bloggen... uhm... det är svårt när man har sämst fantasi ju!
Sen ska jag nog vara ännu mera duktig och läsa lite mera psykologi och kolla frågorna, sen blir det nog lite tv och sist men inte minst, dejt med sängen! Mmmmmm längtar <3 <3 <3 <3 <3'



Fyfan va snygg du är going <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0