:D:D

Hello människor! Idag har jag typ fått en hjärtattack, okej inte bokstavligt, men kändes så för blev så rädd va!
Jag vaknade, jag och pappa drog till farmor och farfar där även min farbror va! Så satt vi och snacka i någon timma, sen när jag och pappa drog hem så kom det ner en stor jäkla gren på rutan! Fyfasen va jag skrek, hahah, stackars mamma, pratade med henne ;) Hörselskadad nu kanske? hehe, asså det är ju sjukt hur mycket det blåser och regnar! Fyfasen, känner bara att det är gött att man är inne nu, :)
Resten av dagen blir nog bara slapp, Sebbe ska träna, mamma och pappa ska dra till några grannar på glöggkväll typ, men jag var inte bjuden :( haha, nä jag har la ingen lust heller så gjorde inte så mycket ;) Kolla på någon film och så tror jag det får bli, och en go dusch innan :D grymt! Ser redan framemot nästa helg :D:D ska iväg hela helgen, berättar lite närmre, så jag har något att skriva om ;) Haha. Nä nu ska jag dra och göra något av mitt liv :)



Lite lagom gött att sitta i sin stora mysiga klasströja, osminkad och bara en fläta åt sidan :D så det ska vara på söndagar! Hahah Tjohej på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0