Bio :D:D

Då var man hemma, fick sluta tidigare idag, väldigt skönt! Nu ska jag ta och duscha och ta något litet att äta för att sedan dra mig in mot alingsås igen och åka till min lilla fina vän Ebba :D:D där ska jag och Malin komma och äta tacos och sen 21.30...... BIO och inte vilken film som helst utan breaking dawn!!!!! Ni anar inte hur mycket vi har taggt hela dagen :D Och engelksa provet gick bra, kändes det som iaf så hela denna dagen har jag änna varit grym :D men bäst är ju ändå att gå på bio ;)
Så vi hörs kanske när jag kommer hem, annars skriver jag imon :D ciao!



Jag gör inga normala miner på korten? Haha, men det är sån jag är.. lär er leva med det och jag tänker inte ändra på något ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0