Alone in the dark

Då var man ensam igen, eller aa Sebbe är hemma man han sitter ju och spelar eller något. Det blev att jag och Therese åt tacos, ännu en gång idag... usch, va inte alls så gott :(
Vi kollade även idol, där jag inte tyckte temat var speciellt roligt och ingen var sådär "wooooow", men grymt gött att Andre åkte ut, så galet glad va!!
Hon drog ju då vid 23 och nu sitter jag och slö tittar en film som går på tv och kollar datan och andra bloggar.
Mamma och pappa skulle ut och äta med typ 35 pers och sen bowla :o vet inte när dom kommer hem men jag kan aldrig somna om dom inte har kommit hem... verkar ganska mesigt va? Men ja så är det!
Det är iaf väääääääldigt skönt med helg :D och är faktikst typ bara 5 veckor kvar till jullovet :D:D:D fyfan va skönt! Kommer säkert gå grymt snabbt också, för har ju redan gått 11 veckor i skolan och hallå eller, hur snabbt har inte det gått? fasen snart tar man studenten :D hahahaha okej, kanske lite överdriv men aja! Jag är så taggad på att ta stundenten och gå på balen och allt var det är! Sen även i Alingsås finnns det ju något som heter "cykelfesten" där man typ klär ut sig, dricker, och gör massa olika lekar/tävlingar ;) Vet inte om det bara är för alströmmer elever? Känner att det kan bli grymt kul iaf ;) Visst det är i 3an men som sagt, jag tänker alltid framåt ! Hihi.

Nä nu ska jag nog ta och göra iordning mig iaf och fixa undan lite :) ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imon! Sovsött, drömsött osv  :D



Jag, Michaela och Caroline i cafeterian, hahaha kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0