Student!!!

Ja idag åkte jag och Therese in och mötte Ebba i stan, sen så drog vi oss ner till nolhaga där studenterna skulle komma! Asså den känslan när man hör studenterna komma genom Klippan är helt underbart! Och tanken av att det är våran tur nästa år gav mig sjukt mycket gåshud, haha!
Sen drog vi till torget och köpte dricka och kollade när dom kom på flaken, fick en hel blombukett av Elin, som hon kastade ner från flaket, otroligt skön tjej! Sen drog vi hem till Therese och satt ute och prata i solen, sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, nu ska jag kolla klart på Modern Family och sen sova tror jag, ha det bra!

Tjohej!
Hann inte ta några mer bilder än innan allt folk kom, sen va det så jävla varmt så vi svettades som grisar... Seriöst sjukaste värmen att springa runt bland allt folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0