En helt annan värld

Woooho, haha ne men jag är väldigt trött just nu ;)
Igår iaf, så låg jag ute på förmiddagen i solen och götta mig, så grymt äckligt gött med värme! Sen kom Ebba efter ett tag, sen tog vi en promenad med Rickie och sen hem till mig där Malin och Julia kom efter ett tag, så bestämde vi allt inför midsommar helgen som ska spenderas i Malins sommarstuga ute vid Lysekil, så bli så underbart och tror verkligen vi kommer få super kul! Sen drog Malin och Ebba så jag och Julia började spela kubb med Sebbe, och sen kom Anton och joinade, kan säga att igår va en riktig go sommarlovskväll, man gick ute i bara shorts och en tröja, skratta så jag grät, knotten och myggen åt upp en... haha äkta sommar helt enkelt ;)
 
Idag då, åkte faktiskt med mamma in när hon skulle handla och tränade, så blev 1 timmas gym på morgonen, sen hem och äta en maaaaassa mat kan jag lova, blev ju aldrig mätt... Drog till Annelie en stund sen och sen hem och kolla på The impossible, är ju en sann historia från tsunamin i Thailand 2004, en familjs berättelse. Har ni inte sett den så MÅSTE ni verkligen se den, så sjukt bra va den verkligen! Blev lite speciellt jobbigt när man ändå har varit i Thailand tidigare och vet hur det är där och allt sånt, men helt klart ett måste att se som sagt.
 
Nu ska jag antingen steka ägg eller hamburgare, sicket val va ;) haha, sen blir det nog lite fotboll och sen nana! Tänker ta en lång sovmorgon imon och hoppas på bra väder som det väntas bli, så hoppas på det bästa så man kan ligga ute lite innan man åker iväg. Hoppas ni får en bra kväll alla :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0